REGULAMIN
 

1. Internetowa kwiaciarnia ikwiaty.pl prowadzona jest przez firmę S&S z siedzibą przy ul. Pawłowa 2, 53-604 Wrocław, NIP 897-104-03-31.
Zamówienia przyjmujemy w kwiaciarni "Ładne Kwiatki" Wrocław, ul. Grabiszyńska 9 lub przez stronę www.iKwiaty.pl dostępną publicznie dla firm i osób prywatnych zwanych dalej Użytkownikami.

2. Ceny podane przy produktach są cenami brutto i zawierają koszt dostawy. Dodatki dostępnę są wyłącznie z produktami florystycznymi

3. Złożenie zamówienia przez Użytkownika nie wymaga rejestracji.

4. Zdjęcia produktów, logo oraz grafiki są własnością iKwiaty.pl lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów iKwiaty.pl.

5. Faktura Vat wystawiana jest na życzenie Użytkownika.

6. Przyjmujemy płatności: przelewem, przekazem, kartą kredytową, transferem on-line, przy odbiorze /tylko we Wrocławiu!/ (przy płatnościach kartami bezpieczństwo zapewnia 128 bitowy klucz ).

7. W większości przypadków możemy zrealizować krajowe zamówienie tego samego dnia jeśli wpłata zostanie zaksięgowana na naszym koncie lub otrzymamy kopię przekazu/przelewu. W przypadku przesyłek realizowanych za pomocą zewnętrznej firmy kurierskiej zastrzegamy czas doręczenia do 4dni roboczych od zaksięgowania wpłaty (np.: kosze upominkowe,delikatesowe, prezenty, szarfy itp - odpowiednia informacja znajduje się przy opisie produktu).

8. Dostawy zazwyczaj odbywają się w godzinach 8-20 w dni powszednie. Jeżeli życzą Państwo sobie aby kwiaty zostały dostarczone, w któryś z dni wolnych prosimy o kontakt z pracownikiem kwiaciarni. W przypadku przesyłek zagranicznych oraz niektórych doręczeń krajowych kwiaciarnia zastrzega możliwość zastosowania przedziałów czasowych 9-16 i 16-19. Nie gwarantujemy dostawy na określoną godzinę, szczególnie w dni takie jak: Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki.
Często przy zamówieniach za granicę wymagane jest podanie numeru telefonu odbiorcy.

9. Kurier jedzie z przesyłką raz. Prosimy o ustalenie w miarę możliwości godziny dostawy tak abyśmy zastali odbiorcę. Jeżeli w podanych przez zamawiającego godzinach nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, może zostawić przesyłkę domownikom lub zostawić awizo z informacja, że kwiaty będą do odbioru w naszej kwiaciarni lub np. u sąsiadów. Ponowna próba doręczenia może się odbyć po opłaceniu ponownej dostawy.

10. W przypadku gdy awizowana przesyłka będzie do odbioru w kwiaciarni realizującej zamówienie - odbiór lub ponowna dostawa musi nastąpić w ciągu 24 godzin od wystawienia awizo. Po tym terminie przesyłkę uważa się za doręczoną a zlecenie za prawidłowo zrealizowane. Także w przypadku gdy adresat odmówi przyjęcia lub podany adres jest nieprawidłowy uważa się za doręczoną a zlecenie za prawidłowo zrealizowane.

11. Podczas realizacji zamówienia staramy się ułożyć bukiet taki jak na zdjęciu - zachować jego tonację i składniki. Ewentualne zmiany mogą wynikać z sezonowej niedostępności niektórych kwiatów. W wyjątkowych przypadkach zmiana gatunku kwiatu innym może okazać się niezbędne aby dotrzymać terminu doręczenia.
Zrobimy wszystko aby doręczany bukiet był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie. Zastrzegamy sobie prawo do dostarczenia bukietu lub innego produktu (np czekoladki) o podobnej jakości i wyglądzie, zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka). Gwarantujemy jednak, że będą to zawsze produkty o tej samej jakości i wartości.

12. Przesyłki zagraniczne: zamówienia wysłane i opłacone do godziny 12 w dzień powszedni (od poniedziałku do piątku) w większości przypadków mogą być zrealizowane tego samego dnia (w niektórych przypadkach najpóźniej w ciągu 48 godzin). Zamówienia nadesłane w piątek po godzinie 12:00 (czasu lokalnego), jak również w sobotę i niedzielę, mogą zostać zrealizowane najwcześniej we wtorek. Wszystkie zamówienia świąteczne lub okolicznościowe powinny być składane z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, w przeciwnym wypadku istnieje ryzyko, że zostaną one zrealizowane dopiero następnego dnia. Nie doręczamy kwiatów w święta państwowe kraju odbiorcy oraz NIE doręczamy kwiatów poza granicami Polski w soboty i niedziele. Nie gwarantujemy doręczenia w godzinach podanych w zamówieniu. Prosimy o podanie numeru telefonu do odbiorcy - zagraniczne kwiaciarnie zazwyczaj najpierw kontatują się przed doręczeniem.

13. Warunkiem realizacji dostawy jest podanie prawidłowych danych odbiorcy. Kwiaciarnia www.iKwiaty.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, odmowy przyjęcia bukietu lub braku płatności wynikającej np. z braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej zamawiającego a także w przypadku opóźnień lub awarii systemu teleinformatycznego firmy www.iKwiaty.pl lub systemu jej partnerów.

14. W przypadku rezygnacji z zamówienia przyjętego do realizacji,zwrot gotówki nastąpi na rachunek bankowy Użytkownika do 14 dni. Rezygnacji z zamówienia można dokonać do 24godzin przed terminem realizacji, po tym terminie nie gwarantujemy możliwości anulowania zamówienia oraz zwrotu kosztów.

15. ikwiaty.pl nie ponośi odpowiedzialności za treść zleceń.

16. ikwiaty.pl zastrzega sobie możliwość anulowania zlecenia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia lub w razie wątpilowści związanymi z jego treścią. Użytkownik zostanie niezwłoczie powiadomiony o tym fakcie.

17. W przypadku doręczeń do szpitali, dużych firm, banków, hoteli - przesyłki mogą być doręczone do recepcji lub sekretariatu (w zależności od przepisów wewnętrznych).

18. W przypadku doręczeń do innych miast i krajów nie gwarantujemy pisemnego potwierdzenia odbioru przesyłki. Dowodem dostarczenia wtedy jest potwierdzenie wydane przez kwiaciarnie realizującą.

19. RABATY. Użytkownik ma prawdo do rabatu w wysokości do 5% jesli podczas składania zamówienia podał do 3 dat, o których ikwiaty.pl ma przypomniec Użytkownikowi i podczas składania kolejnych zamówień wpisze otrzymane kody promocyjne. Rabaty nie sumują się - nie można łaczyć ich z innymi promocjami i obniżkami cen.

20. Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych dobrowolnie podanych podczas składania zamówienia ich poprawiania oraz usunięcia.
Baza danych osobowych kwiaciarni ikwiaty.pl jest zarejestrowana w GIODO pod numerem 108904

21. Użytkownik otrzyma na adres e-mail podany podczas składania zamówienia informacje: o złożeniu zamówienia, po otrzymaniu wpłaty przez ikwiaty.pl i po realizacji zamówienia.

22. Użytkownik może zamówić SMS z potwierdzeniem realizacji zamówienia. Potwierdzenia SMS są możliwe jedynie w przypadku zamówień realizowanych we Wrocławiu i wysyłane na polskie numery telefonów komórkowych.

23. Użytkownik ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, poprzez wysłanie oświadczenia w terminie 10 dni od otrzymania towaru (dotyczy produktów doręczanych przez firmę kurieską np.: kosze upominkowe,delikatesowe, prezenty - informacja o sposobie doręczenia znajduje się w opisie produktu). Zwracany towar musi być kompletny, nie może nosić śladów użytkowania. Przed wysyłką należy poinformować nas o chęci odstąpienia od umowy. Następnie prześlemy dokładne dane adresowe, na które należy odesłać produkt (nie odbieramy: nie zamówionych paczek, paczek za pobraniem ) wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Po przyjęciu towaru przez nas, zwrot gotówki nastąpi na rachunek bankowy Użytkownika do 14 dni od przyjęcia towaru.

24. Zamówienie uważa się za przyjęte do realizacji od momentu wysłania na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas składania zamówienia, potwierdzenia z informacją o otrzymaniu wpłaty przez kwiaciarnie ikwiaty.pl i skierowaniu zamówienia do realizacji. Zamówienie może zostać opłacone przy odbiorze  po wcześniejszym zaznaczeniu tego w uwagach przy składaniu zamówienia i jedynie na terenie Wrocławia.

25. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane i przechowywane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą być złożone w ciągu 24godzin od terminu doręczenia. Pozostałe reklamacji w ciągu 7 dni od daty doręczenia. W przypadku reklamacji, każdą złożoną rozpatrzymy w terminie 14 dni.


26. Pliki cookies. Witryna sklepu internetowego ikwiaty.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny, np służą do przechowywania informacji potrzebnych podczas procesu składania zamówienia.
Pliki Cookies wykorzystywane przez ikwiaty.pl mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny.
W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej.

27. Systemy płatności on-line:
Przelewy24 - operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

PolCard - First Data Polska S.A., Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, nr KRS 0000061293

  Zamknij